Zsúfolásig megtelt érdeklődőkkel a kamara Platter János Konferenciaterme a Google Digital Workshop idei első előadásán.

A köztestület és a Google Magyarország által közösen szervezett, hagyományos, ingyenes képzés ezúttal az online marketingstratégia és ügyfélszerzés témakörét merítette ki. Balog Gábor, a GDW előadója, témavezetője elmondta, hogy milyen lépéseket és fázisokat érdemes megkülönböztetni a stratégia kialakításakor, hogyan lehet megközelíteni és felismerni a célcsoportot. Megmutatta, hogy a különböző lépéseknél melyik weboldalt vagy médiát érdemes használni, és milyen üzenetet célszerű megfogalmazni.


Új Széchenyi terv - banner

logo

Intelligent Energy EU - logó

tamop234

Közösségi Gazdaság- és Társadalomfejlesztési Központ - logó

Kiemelt partnerek

Pályázati tanácsadók

Magyar Kereskedelmi és Iparkamara - logó

MVP logo GINOP2

web banner 650x650

Közösségi Gazdaság- és Társadalomfejlesztési Központ - logó