A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal oldalán elérhetőek az új szakgimnáziumi képzéshez kapcsolódó kerettantervek az alábbi szakképesítésekre vonatkozóan:
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal oldalán elérhetőek az új szakgimnáziumi képzéshez kapcsolódó kerettantervek az alábbi szakképesítésekre vonatkozóan:
A pályakezdő gyakornokok támogatására a Kereskedelmi és Iparkamarák által megvalósított, a TÁMOP-2.3.4.B-13/1 jelű kiemelt program keretein belül kialakított tanácsadói hálózat munkatársai nyújtanak szakmai és módszertani segítséget a gyakornokokat fogadó vállalkozások mentorai, gyakornokai részére.
A „Help Desk” jellegű szolgáltatásunk a várhatóan a közeljövőben megjelenő GINOP 5.2.4. pályázat megvalósításához a vállalkozások adminisztrációit végzőinek, a gyakornokok és mentoraik gyakornoki programba lépéséhez, valamint a vállalkozások és a gyakornokok közötti kapcsolatfelvételhez, információhoz jutásához nyújt segítséget:
Help Desk elérhetősége: http://tamop.isziir.hu/helpdesk/www/index.php
További információ:
Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Ördög Dóra
76/501-501, 70/702-84-28
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
A Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara pályázatot hirdet az Országos Szintvizsgaelnöki Névjegyzékbe történő felvételre.
1. A pályázati kiírás célja:
A szakképzésről szóló 2011. évi CLXXXVII. törvény 28. § (1) bekezdése alapján a gazdasági kamara az irányítás melletti munkavégzéshez szükséges kompetenciák elsajátítását mérő szintvizsga megszervezéséhez, az Országos Szintvizsgaelnöki Névjegyzékbe történő felvétel céljából pályázatot hirdet.
Elsősorban az alábbi szakképesítésekben várjuk a pályázatokat:
Festő, mázoló, tapétázó [3458204]
Gépjármű mechatronikus [3452502]
Járműkarosszéria előkészítő, felületbevonó [3452504]
Könyvkötő és nyomtatványfeldolgozó [3454306]
Számítógép-szerelő, karbantartó [3452302]
Villanyszerelő [3452204]
A mellékelt tanulmány a pályaválasztás előtt álló, hetedik osztályos általános iskolás tanulók továbbtanulás és szakmaválasztás iránti érdeklődését vizsgálja.