Az export beindításához és fejlesztéséhez ingyenes előadást szervezett a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. A Grow with Google és a T-Systems Hello Biznisz közös képzésén kiderült, hogy milyen fázisokat érdemes megkülönböztetni az exportstratégia kialakításakor. Tapasztalt előadók segítettek ingyenes eszközökkel, tippekkel, esettanulmányokkal abban, hogy miként lehet valaki sikeres külföldön is.

A magyar kkv-k 56 százaléka még nem rendelkezik weboldallal. A kis- és közepes vállalkozásoknak mindössze a 12 százaléka végez online értékesítést, és csupán 5 százalékukra jellemző a határokon átnyúló, ezirányú tevékenység. Az pedig már hosszú ideje tény, hogy a magyar gazdasági növekedés motorja a digitalizáció. A vállalkozások elengedhetetlen feladata a digitális eszközök használata, amely nem csupán korszerű, de a bevétel növelését is szolgálja. A vállalkozás-fejlesztést segítette tanácsaival két előadó: Balog Gábor (Google), valamint Wolf Gábor (T-Systems / Marketing Commando), aki valós vállalkozásokon keresztül mutatta be azt, hogy milyen marketing stratégiára, üzenetekre, eszközökre van szüksége egy vállalkozásnak ahhoz, hogy sikeressé váljon a nemzetközi piacon. A rendkívül informatív programot a cégvezetők, értékesítők, marketingesek, stratup-ok és ambíciózus magánszemélyek részéről jelentős érdeklődés kísérte.


Rendezvénynaptár

November 2019
M T W T F S S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Csaladbarat hely vedjegy munkahely WEB SZSZ2020 allo webes felhasznalas

Csaladbarat hely vedjegy szolgaltato hely WEB SZSZ2020 allo webes felhasznalas

Kamarai Videók

evszazadokoroksege

Új Széchenyi terv - banner

logo

Intelligent Energy EU - logó

tamop234

Kiemelt partnerek

Pályázati tanácsadók

Magyar Kereskedelmi és Iparkamara - logó

MVP logo GINOP2

Közösségi Gazdaság- és Társadalomfejlesztési Központ - logó

Közösségi Gazdaság- és Társadalomfejlesztési Központ - logó