Zsúfolásig megtelt érdeklődőkkel a kamara Platter János Konferenciaterme a Google Digital Workshop idei első előadásán.

A köztestület és a Google Magyarország által közösen szervezett, hagyományos, ingyenes képzés ezúttal az online marketingstratégia és ügyfélszerzés témakörét merítette ki. Balog Gábor, a GDW előadója, témavezetője elmondta, hogy milyen lépéseket és fázisokat érdemes megkülönböztetni a stratégia kialakításakor, hogyan lehet megközelíteni és felismerni a célcsoportot. Megmutatta, hogy a különböző lépéseknél melyik weboldalt vagy médiát érdemes használni, és milyen üzenetet célszerű megfogalmazni.

DSC_3036-kicsi.jpg DSC_3038-kicsi.jpg DSC_3039-kicsi.jpg

DSC_3041-kicsi.jpg DSC_3042-kicsi.jpg DSC_3044-kicsi.jpg

DSC_3045-kicsi.jpg DSC_3046-kicsi.jpg DSC_3054-kicsi.jpg

DSC_3055-kicsi.jpg DSC_3056-kicsi.jpg DSC_3058-kicsi.jpg

DSC_3059-kicsi.jpg DSC_3060-kicsi.jpg DSC_3063-kicsi.jpg

DSC_3064-kicsi.jpg DSC_3067-kicsi.jpg DSC_3070-kicsi.jpg

DSC_3071-kicsi.jpg DSC_3072-kicsi.jpg DSC_3074-kicsi.jpg

DSC_3075-kicsi.jpg DSC_3078-kicsi.jpg IMG_20200212_101913-kicsi.jpg

IMG_20200212_102012-kicsi.jpg