NAV Mentor Program Gyakran ismételt kérdések

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kezdő vállalkozásoknak, főképp mikro-, kis- és középvállalkozásoknak a megalakulásuktól számítva 30 napon belül Mentor Program lehetőséget kínál.

A Mentor Program célja, hogy az újonnan alakult adózók jogkövetését segítse, a helytelen adózási gyakorlat kialakulását megelőzze és az adózáshoz támogatást nyújtson. A mentorálás a kapcsolatfelvételtől számított egy évig tart.

A részvétel a Mentor Programban önkéntes és ingyenes, az adózóknak csupán regisztrálniuk kell hozzá. Regisztrálni a NAV Ügyfélportálon az Oldaltérkép/MENTORÁLÁS/Jelentkezés menüben van lehetőség.

Továbbá a NAV a vállalkozások működése során felmerülő kérdések megválaszolása érdekében összegyűjtötte a gyakran ismételt kérdéseket, mely mellékelten is olvasható. Az összefoglalóban az általános kérdéseken túl, a kötelezően benyújtandó dokumentumok kitöltését és benyújtásának módját ismertetik, továbbá tájékoztatást adnak az ellátandó feladatokról.