A munkakörhöz kapcsolódó feladatok:
- folyamatos kapcsolattartás vállalkozásokkal,
- kapcsolattartás önkéntes tagokkal, tájékoztatás tagsági jogviszony létesítésről,
- ügyfelek tájékoztatása a kamara működéséről, szolgáltatásairól,
- Széchenyi Kártya Program termékeinek értékesítése, tájékoztatás, ügyintézés,
- építő-kivitelező regisztráció és tanácsadás,
- kamarai hozzájárulással kapcsolatos teljes körű ügyfélszolgálati ügyintézés,
- kamarai kiadványok népszerűsítése, értékesítése,
- tanácsadás kezdő vállalkozásoknak,
- szakmai rendezvények szervezésében segítségnyújtás,
- pénztárosi feladatok ellátása,
- közvetlen felettes helyettesítése ügyfélszolgálati feladatokban.
Elvárások:
- legalább középfokú gazdasági végzettség,
- legalább 5 éves munkatapasztalat adminisztrációs, pénzügyi területen,
- jó szervező- és kommunikációs készség,
- kreativitás és proaktivitás,
- megbízhatóság és elkötelezettség a munkavégzésben,
- felhasználói szintű számítógépes felhasználói ismeretek,
- szükség esetén home office munkavégzés,
- bajai vagy közeli lakóhely.
Előnyök:
- banki hitelügyintézésben szerzett munkatapasztalat,
- felsőfokú végzettség,
- idegen nyelv ismerete.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- motivációs levél,
- fényképes szakmai önéletrajz,
- végzettségeket igazoló dokumentumok,
- 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.
Amit kínálunk:
- cafeteria,
- kedvezményes mobilflotta,
- fejlett szervezeti kultúra és munkakörülmények, 25 éves intézményi háttér.
A napi 8 órás munkakör a kiválasztást követően azonnal, de legkésőbb 2021. március 1. napjától tölthető be.
Munkavégzés helye: Baja.
A pályázatokat 2021. február 20-ig a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre lehet benyújtani.