A MagyarBrands Program immáron tizenhárom éve minősíti a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Küldetése ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív termékekre és szolgáltatásokra. 2022-ben mintegy 350 fogyasztói márka, 350 üzleti márka és 150 innovatív márka szerepelt sikerrel a kiválasztásban, és érdemelte ki a Kiváló Fogyasztói, a Kiváló Üzleti és a Kiváló Innovatív Márka címet a márkaépítésbe fektetett munka elismeréseként. Ezek között 41 Bács-Kiskun megyei székhelyű vállalkozás érdemelte ki az elismerést, nem egy közülük két vagy három kategóriában.
A Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara vezetése és munkatársai szeretettel gratulálnak a vállalkozásoknak!
Rövidítések magyarázata:
MB(F) = Kiváló FOGYASZTÓI Márka
MB(I) = Kiváló INNOVATÍV Márka
MB(Ü) = Kiváló ÜZLETI Márka
ABSOLUTE LIVE | MB(I) | Akasztó | KALOCSAI | MB(F) | Kalocsa | |
ANTHERA | MB(Ü) | Városföld | KUNPLAST-KARSAI | MB(Ü) | Kiskunfélegyháza | |
APENTA | MB(F) | Nyárlőrinc | LEZITER | MB(F)/MB(Ü) | Baja | |
AXEL | MB(Ü) | Kecskemét | MÁRKA | MB(F) | Felsőlajos | |
AXIÁL | MB(Ü) | Baja | MATRACKUCKÓ | MB(F) | Érsekcsanád | |
BÁRCZY | MB(Ü)/MB(I) | Kecskemét | MEDI NATURAL | MB(I) | Kecskemét | |
DUNA ASZFALT | MB(Ü) | Tiszakécske | MERKBAU | MB(Ü) | Kiskunhalas | |
EMIKA | MB(Ü) | Kalocsa | MIZSE | MB(F) | Lajosmizse | |
ERŐS PISTA | MB(F) | Kecskemét | MOGYI | MB(F) | Csávoly | |
FIXFOGSOR | MB(F)/MB(Ü)/MB(I) | Kecskemét | PATA JÓZSEF GÉPIPARI KFT. | MB(Ü) | Fajsz | |
FORNETTI | MB(F) | Kecskemét | POLI-FARBE | MB(F) | Bócsa | |
FRITTMANN | MB(F) | Soltvadkert | QUALITRANS-CARGO | MB(Ü) | Dunaszentbenedek | |
GALLFOOD | MB(I) | Kecskemét | RÓNA MG | MB(Ü) | Szabadszállás | |
GANZAIR | MB(Ü) | Kiskunhalas | SZERELVÉNYBOLT.HU | MB(F)/MB(Ü) | Kecskemét | |
GARABONCIÁS | MB(F) | Izsák | SZILÁGYI BÚTOR | MB(F) | Kiskunhalas | |
HALASI CSIPKE | MB(F) | Kiskunhalas | SZOBI | MB(F) | Nyárlőrinc | |
HÁZISWEETS | MB(F) | Lajosmizse | TETRABBIT | MB(Ü) | Baja | |
HÍRÖS MESTER | MB(Ü)/MB(I) | Kecskemét | UNIVER | MB(F) | Kecskemét | |
HOVÁNY | MB(Ü) | Kecskemét | VAS KFT | MB(Ü) | Soltvadkert | |
HUHOME | MB(I) | Nemesnádudvar | VÉGH-VÁR | MB(Ü) | Solt | |
INTEGRÁL | MB(Ü) | Kiskunfélegyháza |
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében, alapításában magyarok vettek részt.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
„Görög dinnyét nem kérek, kizárólag magyar görögdinnyét szeretnék venni.” Először csak szórakoztatónak, később már iránymutatónak éreztem ezt a zöldségesnél hallott mondatot, hiszen évről évre rohamosan nő az igény a hazai termékek, szolgáltatások iránt. Bizonyítottan igaz ez azon vállalatok kínálatára, amelyek most díjazottak lettek a kiváló fogyasztói márka, a kiváló üzleti márka, az innovatív márka kategóriákban. Természetesen ezúttal is számos, egymástól eltérő út vezetett el a MagyarBrands sikerhez. Egy tapasztalatot azonban – ha különböző megfogalmazásban is – visszatérően és igen gyakran osztottak meg velem a legsikeresebbek. Ennek lényege az, hogy folyamatosan csak akkor lehet kiugró teljesítményt elérni, ha a vállalat minden munkatársában tudatosul: A márkaígéretünk megvalósítása az én állandó, kötelező feladatom is, a beosztásomtól függetlenül.”
Serényi János
a MagyarBrands program elnöke