A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség kétnapos képzést szervez „A külpiacra lépés segítése a közösségi média eszközeivel” témában.
Egy nemrégiben publikált kutatás szerint komoly összefüggés mutatható ki az egyes cégek valós kereskedelmi teljesítménye és a felhasználóinak digitális élménye között. Nem kérdés tehát az, hogy minden sikeres vállalkozás számára kötelező az online láthatóság.
Napjainkban folyamatosak a technológiai változások, új platformok születnek és tűnnek is el. A digitalizáció egyre több ponton van jelen egy vállalkozás működtetésében, ezt követelik ki a fogyasztói, nézői attitűdök változásai is.
„A külpiacra lépés segítése a közösségi média eszközeivel” képzés révén a résztvevők átfogó és gyakorlati ismereteket kapnak a közösségi média platformokon való hatékony ügyfélszerzésről a külpiacon. A képzés során megértik azokat a stratégiákat és eszközöket, amelyekkel a szervezetek képesek célzottan és hatékonyan növelni a külpiaci ügyfélbázisukat a közösségi média használatával.
Cél továbbá, hogy a résztvevők a gyakorlati megközelítés és a konkrét példák segítségével megfelelő ismeretekkel rendelkezzenek a közösségi média ügyfélszerzési lehetőségeiről, és képesek legyenek hatékony stratégiákat kidolgozni és alkalmazni a saját vállalkozásuk vagy az általuk képviselt vállalkozás számára.
Időpont: 2024. szeptember 25. (szerda) 9:00-16:30 és 2024. október 2. (szerda) 9:00-16:30
Helyszín: HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség székháza – földszinti Rendezvényterem, 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
További információ a programról és a regisztrációs lehetőség erre kattintva található.