Az online marketing volt a célkeresztben november 18-án, a Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Platter János Konferenciatermében. Laczkó Balázs, a www.netmarketing.hu tulajdonosa, minősített Google Ads szakértő tartott interaktív előadást Az online marketing nem csak a nagyok játszótere címmel.
Hol tart ma az online marketing? Kinek érdemes használnia? Ezek a kérdések is elhangzottak az ingyenes program elején, hiszen a múlt ismerete nélkül nem lehet reagálni a jelenre, és nem lehet tervezni a jövőt. A rohamosan változó körülményeket feltétlenül szem előtt kell tartani. Ismerni kell a hatékony marketing eszközöket: a kattintás alapú kampányokat, a közösségi médiát, az e-mail marketinget, a SEO-t.
Laczó Balázs részletezte, hogy miként alkossunk működő stratégiát. Mint mondta, mindenek előtt a célokat reálisan kell kijelölni. Az elemzések legyenek objektívek, figyeljünk a piaci lehetőségekre és a vásárlói igényekre. Ezekhez igazítva alkalmazzuk a megfelelő marketing eszközöket.
Hogyan változnak a marketing eszközök? Mit változtat meg az AI (mesterséges intelligencia)? A jövőképet ezeken keresztül világította meg az előadó.
Végezetül a Webshopok feketén-fehéren című könyvéről szólt Laczó Balázs, amelyben bukásokról, megoldásokról és sikersztorikról írt. Azt taglalja benne, hogy miként lehet jól működő webshopot építeni, mi mindenre kell figyelni a marketingen túl, és azt, hogy hogyan vegyük fel a versenyt a nagyokkal.