A MagyarBrands Program immáron tizenhárom éve minősíti a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Küldetése ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív termékekre és szolgáltatásokra. 2022-ben mintegy 350 fogyasztói márka, 350 üzleti márka és 150 innovatív márka szerepelt sikerrel a kiválasztásban, és érdemelte ki a Kiváló Fogyasztói, a Kiváló Üzleti és a Kiváló Innovatív Márka címet a márkaépítésbe fektetett munka elismeréseként. Ezek között 41 Bács-Kiskun megyei székhelyű vállalkozás érdemelte ki az elismerést, nem egy közülük két vagy három kategóriában.
A Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara vezetése és munkatársai szeretettel gratulálnak a vállalkozásoknak!
Rövidítések magyarázata:
MB(F) = Kiváló FOGYASZTÓI Márka
MB(I) = Kiváló INNOVATÍV Márka
MB(Ü) = Kiváló ÜZLETI Márka
ABSOLUTE LIVE |
MB(I) |
Akasztó |
|
KALOCSAI |
MB(F) |
Kalocsa |
ANTHERA |
MB(Ü) |
Városföld |
|
KUNPLAST-KARSAI |
MB(Ü) |
Kiskunfélegyháza |
APENTA |
MB(F) |
Nyárlőrinc |
|
LEZITER |
MB(F)/MB(Ü) |
Baja |
AXEL |
MB(Ü) |
Kecskemét |
|
MÁRKA |
MB(F) |
Felsőlajos |
AXIÁL |
MB(Ü) |
Baja |
|
MATRACKUCKÓ |
MB(F) |
Érsekcsanád |
BÁRCZY |
MB(Ü)/MB(I) |
Kecskemét |
|
MEDI NATURAL |
MB(I) |
Kecskemét |
DUNA ASZFALT |
MB(Ü) |
Tiszakécske |
|
MERKBAU |
MB(Ü) |
Kiskunhalas |
EMIKA |
MB(Ü) |
Kalocsa |
|
MIZSE |
MB(F) |
Lajosmizse |
ERŐS PISTA |
MB(F) |
Kecskemét |
|
MOGYI |
MB(F) |
Csávoly |
FIXFOGSOR |
MB(F)/MB(Ü)/MB(I) |
Kecskemét |
|
PATA JÓZSEF GÉPIPARI KFT. |
MB(Ü) |
Fajsz |
FORNETTI |
MB(F) |
Kecskemét |
|
POLI-FARBE |
MB(F) |
Bócsa |
FRITTMANN |
MB(F) |
Soltvadkert |
|
QUALITRANS-CARGO |
MB(Ü) |
Dunaszentbenedek |
GALLFOOD |
MB(I) |
Kecskemét |
|
RÓNA MG |
MB(Ü) |
Szabadszállás |
GANZAIR |
MB(Ü) |
Kiskunhalas |
|
SZERELVÉNYBOLT.HU |
MB(F)/MB(Ü) |
Kecskemét |
GARABONCIÁS |
MB(F) |
Izsák |
|
SZILÁGYI BÚTOR |
MB(F) |
Kiskunhalas |
HALASI CSIPKE |
MB(F) |
Kiskunhalas |
|
SZOBI |
MB(F) |
Nyárlőrinc |
HÁZISWEETS |
MB(F) |
Lajosmizse |
|
TETRABBIT |
MB(Ü) |
Baja |
HÍRÖS MESTER |
MB(Ü)/MB(I) |
Kecskemét |
|
UNIVER |
MB(F) |
Kecskemét |
HOVÁNY |
MB(Ü) |
Kecskemét |
|
VAS KFT |
MB(Ü) |
Soltvadkert |
HUHOME |
MB(I) |
Nemesnádudvar |
|
VÉGH-VÁR |
MB(Ü) |
Solt |
INTEGRÁL |
MB(Ü) |
Kiskunfélegyháza |
|
|
|
|
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében, alapításában magyarok vettek részt.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
„Görög dinnyét nem kérek, kizárólag magyar görögdinnyét szeretnék venni.” Először csak szórakoztatónak, később már iránymutatónak éreztem ezt a zöldségesnél hallott mondatot, hiszen évről évre rohamosan nő az igény a hazai termékek, szolgáltatások iránt. Bizonyítottan igaz ez azon vállalatok kínálatára, amelyek most díjazottak lettek a kiváló fogyasztói márka, a kiváló üzleti márka, az innovatív márka kategóriákban. Természetesen ezúttal is számos, egymástól eltérő út vezetett el a MagyarBrands sikerhez. Egy tapasztalatot azonban – ha különböző megfogalmazásban is – visszatérően és igen gyakran osztottak meg velem a legsikeresebbek. Ennek lényege az, hogy folyamatosan csak akkor lehet kiugró teljesítményt elérni, ha a vállalat minden munkatársában tudatosul: A márkaígéretünk megvalósítása az én állandó, kötelező feladatom is, a beosztásomtól függetlenül.”
Serényi János
a MagyarBrands program elnöke