Válogatni a szülői minták közül, ez egy jó lehetőség. Az idősebb generációk tapasztalataiból gereblyézni kell! Ezek a gondolatok a 7. „Nőnek lenni jó!” konferencián hangzottak el, ahol a generációk témaköre került a középpontba. Mítoszokról, rítusokról és küldetésekről ebben az összefüggésben Kozma-Vízkeleti Dániel család-pszichoterapeuta beszélt a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamarában, március 9-én.
A női konferencia ötlete 2014-ben a kamara Női Klubjában született meg. A köztestület azóta is a legelkötelezettebb támogatója a rendezvénynek.
Az esemény hangulatát és szellemiségét nagyon jól jellemezte a kezdeményezés mottója: „Inspiráció, értékteremtés, kapcsolatépítés.” Olyan példák, életstratégiák kerültek a fókuszba, amelyek segíthetnek a nőknek a karrier, a családi és magánélet kiteljesítésében. Bár minden meghívott előadó – akik nagy sikert arattak - kiváló szaktekintély, Csatosné Harmati Erika, a „Nőnek lenni jó!” konferencia főszervezője, az Álomjövő vezetője hangsúlyozta, az igazi cél az, hogy a résztvevők megismerhessék a pozíció mögötti embert. Ez nem is maradt álom; valósággá lett!
Az első előadót, a Google Magyarország volt vezetőjét, Heal Edinát Kamaránk gazdasági igazgatója, titkárhelyettese, Utasi Melinda vezette fel.
„A napok hosszúak, az évek rövidek.” Ezt már Szalay Ádám, a SIKERKÓD alapítója mondta, hangsúlyozva, hogy a legfontosabb, hogy a helyünkön legyünk, és mindig figyeljünk egymásra.
A gondolatokban gazdag programnak ezúttal is része volt a jótékonyság. A női vezetők által megvásárolt belépőjegyekből származó bevételből két kecskeméti szervezetet segítettek a szervezők: az Élethinta Alapítványt 500 ezer forinttal, az Együtt a Kecskeméti Családokért Alapítványt 200 ezer forinttal támogatták.
A „Nőnek lenni jó!” konferencia keretében egy kiállítás fotói által is megelevenedett a generációk témája három kecskeméti női fotós: Csák-Hajas Bori, Jäger Zsuzsi és Petróczi Réka képein.
További információk: www.baon.hu
www.keol.hu