Az export beindításához és fejlesztéséhez ingyenes előadást szervezett a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. A Grow with Google és a T-Systems Hello Biznisz közös képzésén kiderült, hogy milyen fázisokat érdemes megkülönböztetni az exportstratégia kialakításakor. Tapasztalt előadók segítettek ingyenes eszközökkel, tippekkel, esettanulmányokkal abban, hogy miként lehet valaki sikeres külföldön is.

A magyar kkv-k 56 százaléka még nem rendelkezik weboldallal. A kis- és közepes vállalkozásoknak mindössze a 12 százaléka végez online értékesítést, és csupán 5 százalékukra jellemző a határokon átnyúló, ezirányú tevékenység. Az pedig már hosszú ideje tény, hogy a magyar gazdasági növekedés motorja a digitalizáció. A vállalkozások elengedhetetlen feladata a digitális eszközök használata, amely nem csupán korszerű, de a bevétel növelését is szolgálja. A vállalkozás-fejlesztést segítette tanácsaival két előadó: Balog Gábor (Google), valamint Wolf Gábor (T-Systems / Marketing Commando), aki valós vállalkozásokon keresztül mutatta be azt, hogy milyen marketing stratégiára, üzenetekre, eszközökre van szüksége egy vállalkozásnak ahhoz, hogy sikeressé váljon a nemzetközi piacon. A rendkívül informatív programot a cégvezetők, értékesítők, marketingesek, stratup-ok és ambíciózus magánszemélyek részéről jelentős érdeklődés kísérte.

DSC_9088-kicsi.jpg DSC_9090-kicsi.jpg DSC_9092-kicsi.jpg

DSC_9097-kicsi.jpg DSC_9098-kicsi.jpg DSC_9099-kicsi.jpg

DSC_9101-kicsi.jpg DSC_9102-kicsi.jpg DSC_9106-kicsi.jpg

DSC_9109-kicsi.jpg DSC_9111-kicsi.jpg DSC_9112-kicsi.jpg

DSC_9115-kicsi.jpg DSC_9116-kicsi.jpg DSC_9120-kicsi.jpg

DSC_9121-kicsi.jpg DSC_9123-kicsi.jpg DSC_9124-kicsi.jpg

DSC_9125-kicsi.jpg DSC_9126-kicsi.jpg DSC_9127-kicsi.jpg

DSC_9129-kicsi.jpg DSC_9130-kicsi.jpg DSC_9131-kicsi.jpg

DSC_9132-kicsi.jpg DSC_9134-kicsi.jpg DSC_9136-kicsi.jpg

DSC_9143-kicsi.jpg DSC_9144-kicsi.jpg DSC_9145-kicsi.jpg

DSC_9147-kicsi.jpg DSC_9149-kicsi.jpg DSC_9151-kicsi.jpg

DSC_9153-kicsi.jpg DSC_9157-kicsi.jpg