A Google Magyarország Kft. Digital Workshop országos előadássorozatának újból Kecskemét volt a helyszíne. A tavaszi program nagy érdeklődés mellett zajlott, mint ahogyan ezúttal is számos kis- és közepes vállalkozás vezetője, képviselője volt jelen az ingyenes, két órás előadáson, amelyre most is a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara adott lehetőséget. A vendégeket Orosziné Varga Zelma, a köztestület kommunikációs vezetője köszöntötte.

Milyen lehetőségeket rejt az internet a kis- és közepes vállalkozások részére?
Hogyan lehet profitot termelni a weben?
Digitális marketingstratégia kialakítása a Google Magyarország tolmácsolásában.
Többek között ezekkel a témákkal foglalkozott a Google Digitális Workshop-ja, ugyanis az online világban a KKV-nak is óriási lehetőség rejlik – hangsúlyozta Balog Gábor. A Google Digital Workshop regionális oktatásszervezője az elmúlt fél év alatt 30 városban tartott előadást, így számtalan tapasztalatra tett szert. Ezek szerint leginkább a tippekre, trükkökre kíváncsiak a vállalkozók; arra, hogy miként lehet még több ügyfelet szerezni és forgalmat növelni a digitális világ adta lehetőségekkel. A hallgatóság zöme általában kezdő vállalkozó; ők a digitalizáció elején járnak – fogalmazott Balog Gábor. Az eddigi visszajelzések szerint sikeres ez a fajta felzárkóztatás. Már több KKV új piacot tudott meghódítani, és bevételt is növelni.
Egy helyi, informatikával foglalkozó kkv-nál dolgozó munkatárs is kíváncsi volt a workshop-ra. Borbély Bence, az AXEL Professional Softwares Kft. alkalmazottjaként az AnswerMiner marketingvezetője elmondta: a Google nagy segítséget jelent számukra is, mert több alkalmazását használják a felhasználóik adatainak megszerzésére, illetve a szolgáltatásuk jobbá tételéhez.
Az interaktív program során számos kérdést megválaszolt az előadó. Balog Gábor kiemelte: a jó weboldal minden készüléken gyorsan és jól kell, hogy működjön. A tartalma legyen informatív, jól olvasható és élményt adó. Lényeges, hogy közel kerüljenek a vállalkozók az oldaluk látogatóihoz; ehhez a beépített méréseket feltétlenül alkalmazni kell. Az ügyfélelégedettség érdekében minden véleményre fontos reagálni. Balog Gábor azt is elmondta, hogy egy KKV-nak kizárólag a Facebook-on lenni nem célszerű. A saját, és folyamatosan javított, valamint aktualizált honlap ma már elengedhetetlen!

További információk:

hiros.hu
kecskemetitv.hu
keol.hu


DSC_2105.jpg DSC_2107.jpg DSC_2109.jpg

DSC_2110.jpg DSC_2114.jpg DSC_2117.jpg

DSC_2118.jpg DSC_2120.jpg DSC_2121.jpg

DSC_2122.jpg DSC_2126.jpg DSC_2128.jpg

DSC_2129.jpg DSC_2131.jpg DSC_2136.jpg

DSC_2143.jpg DSC_2144.jpg